Fotografie priestorov

Fotografie priestorov očnej ambulancie SED MED s.r.o. v Košiciach

Fotografie priestorov očnej ambulancie SED MED s.r.o. v Košiciach

Tieto fotografie som využila i pri tvorbe webstránky www.ocnylekarkosice.sk

Tieto fotografie som využila na webstránke www.ocnylekarkosice.sk

Význam fotografie priestorov v korporátnej fotografii

Význam fotografie priestorov v korporátnej fotografii

Príťažlivé fotky sú kľúčové, bez ohľadu na to, či ich použijete na Vašej webovej stránke, na billboardoch, v tlači alebo na sociálnych sieťach. Ak máte jedinečný produkt,  šikovný a talentovaný personál alebo moderne vybavené priestory firmy, nezabudnite ich pred Vašimi potenciálnymi zákazníkmi vyzdvihnúť. 

Fotografie priestorov a personálu sú často tým, čo určuje prvý dojem z Vašej firmy. A ako všetci vieme, pozitívny prvý dojem je veľmi dôležitý, lebo môže prispieť k rozhodovaniu o tom, či sa zákazník rozhodne pre Vás alebo pre konkurenciu. Spôsob akým sa prezentujete odzrkadľuje, ako kvalitne a zodpovedne pristupujete k samotnému potenciálnemu zákazníkovi.

Zdieľanie fotografií, ktoré zobrazujú unikátne aspekty Vašej firmy Vám pomôžu vyniknúť a zvyšuje sa šanca, že si Vás ľudia zapamätajú. 

Niekedy firmy využívajú na svojich stránkach generické fotky z fotobanky, aby ušetrili na fotografovi. Z finančného hľadiska sa toto riešenie síce javí ako výhodné, prichádzate tým však o možnosť vyjadriť kreatívne svoje silné stránky a strácate autentickosť. Zákazníci sú radi, keď môžu reálne vidieť, čo od Vás môžu očakávať. Dávate tým najavo, že pred nimi nechcete skrývať dôležité informácie a budujete tak vzájomnú dôveru a vierohodnosť. Dôvera je dôležitá vo všetkých oblastiach podnikania, v niektorých dokonca kľúčová, ako sú napr. financie a zdravotníctvo. 

Príťažlivé fotky sú kľúčové, bez ohľadu na to, či ich použijete na Vašej webovej stránke, na billboardoch, v tlači alebo na sociálnych sieťach. 

Ak máte jedinečný produkt,  šikovný a talentovaný personál alebo moderne vybavené priestory firmy, nezabudnite ich pred Vašimi potenciálnymi zákazníkmi vyzdvihnúť. 

Fotografie priestorov a personálu sú často tým, čo určuje prvý dojem z Vašej firmy. 

A ako všetci vieme, pozitívny prvý dojem je veľmi dôležitý, lebo môže prispieť k rozhodovaniu o tom, či sa zákazník rozhodne pre Vás alebo pre konkurenciu. 

Zdieľanie fotografií, ktoré zobrazujú unikátne aspekty Vašej firmy Vám pomôžu vyniknúť a zvyšuje sa šanca, že si Vás ľudia zapamätajú. 

Niekedy firmy využívajú na svojich stránkach generické fotky z fotobanky, aby ušetrili na fotografovi. 

Z finančného hľadiska sa toto riešenie síce javí ako výhodné, prichádzate tým však o možnosť vyjadriť kreatívne svoje silné stránky a strácate autentickosť. 

Zákazníci sú radi, keď môžu reálne vidieť, čo od Vás môžu očakávať. Dávate tým najavo, že pred nimi nechcete skrývať dôležité informácie a budujete tak vzájomnú dôveru a vierohodnosť. 

Dôvera je dôležitá vo všetkých oblastiach podnikania, v niektorých dokonca kľúčová, ako sú napr. financie a zdravotníctvo. 

autorka textu a fotografií: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

autorka textu a fotografií: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

error: Obsah je chránený proti kopírovaniu