Kalendár
Kalendár ako výborný nápad na darček
Kalendár ako výborný nápad na darček
Kalendár na mieru môžu byť originálnym darčekom napr. na Valentína, výročie i narodeniny. Je osobnejší než masovo vyrábané darčeky. Skrášli každú stenu i stôl, čím pomáha vytvoriť pozitívne prostredie. Je praktický, nielen na kontrolu dátumu, ale i na efektívne plánovanie dňa. Psychologické štúdie dokazujú, že fyzické zapisovanie informácií pomáha lepšie si údaj zapamätať, než keď ho vyťukáme do počítača alebo mobilu. Vďaka týmto kvalitám je malá pravdepodobnosť, že ho obdarovaní niekam len tak založia a zabudnú naň. Naopak, dáte im darček, ktorý im Vás bude pripomínať 365 dní v roku!
Kalendár na mieru môžu byť originálnym darčekom napr. na Valentína, výročie i narodeniny. Je osobnejší než masovo vyrábané darčeky. Skrášli každú stenu i stôl, čím pomáha vytvoriť pozitívne prostredie.
Je praktický, nielen na kontrolu dátumu, ale i na efektívne plánovanie dňa. Psychologické štúdie dokazujú, že fyzické zapisovanie informácií pomáha lepšie si údaj zapamätať, než keď ho vyťukáme do počítača alebo mobilu.
Vďaka týmto kvalitám je malá pravdepodobnosť, že ho obdarovaní niekam len tak založia a zabudnú naň. Naopak, dáte im darček, ktorý im Vás bude pripomínať 365 dní v roku!
Osvedčená marketingová pomôcka
Osvedčená marketingová pomôcka
Tlačené kalendáre sú výborným marketingovým prostriedkom počas celého roka. Zakaždým, keď sa na ne počas roka zákazník pozrie, zvyšuje sa tým aj povedomie o Vašej značke. Okruh zákazníkov je naozaj široký, keďže sú prakticky na každom stole, niekedy i stene. Vďaka tomu je Vaša značka stále ,,na očiach”.
Pomocou kvalitných fotografií môžete zákazníkom efektívne a pútavo zdeliť posolstvo Vašej firmy. Pozitívna skúsenosť sa buduje nielen prostredníctvom tovaru a služieb, ktoré ponúkate, ale podvedome aj kvalitou marketingového materiálu.
autorka textu a grafiky (vrátane fotiek): Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia
Tlačené kalendáre sú výborným marketingovým prostriedkom počas celého roka. Zakaždým, keď sa na ne počas roka zákazník pozrie, zvyšuje sa tým aj povedomie o Vašej značke.
Okruh zákazníkov je naozaj široký, keďže sú prakticky na každom stole, niekedy i stene. Vďaka tomu je Vaša značka stále ,,na očiach”.
Pomocou kvalitných fotografií môžete zákazníkom efektívne a pútavo zdeliť posolstvo Vašej firmy.
Pozitívna skúsenosť sa buduje nielen prostredníctvom tovaru a služieb, ktoré ponúkate, ale podvedome aj kvalitou marketingového materiálu.
autorka textu a grafiky (vrátane fotiek): Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia