Letáky

Tlačené letáky v digitálnej dobe

Letáky v digitálnej dobe

Keďže sa nachádzame v digitálnej dobe, letáky sa niekedy ako nástroj marketingu prehliadajú. Niektorí ich dokonca nespravodlivo označili za staromódne a neefektívne. To však vôbec nemusí byť pravda.

Pekne navrhnutý leták je vizuálne príťažlivý a obsahuje len toľko informácií, aby sa čitateľ necítil uveličený a rýchlo a ľahko zachytil pointu. Prehrabávať sa medzi množstvom informácii online je niekedy časovo náročné a vyčerpávajúce.

Letáky sa dajú využiť aj pri prednáškach a akciách. To, čo ste divákom povedali, na to môžu ľahko zabudnúť. Ale ak im po programe rozdáte letáky, dáte im tak možnosť vrátiť sa neskôr k podstatným bodom vašej prednášky.

Navyše je vysoká pravdepodobnosť, že akcie sa zúčastnili ľudia, ktorí sa o Vaše produkty alebo služby úprimne zaujímajú. U nich je väčšia šanca, že si Vaše prospekty doma v kľude prečítajú, než keby im boli nanútené na ulici (tie väčšinou končia v najbližšom koši). 

A nakoniec, ale nie naposledy, Vám pomáhajú osloviť aj tú časť obyvateľstva, ktorá nie je technicky zdatná a svet internetu je jej cudzí. Napriek tvrdeniu, že každý je dnes online, to nie je tak celkom pravda. Vždy musíte mať na mysli Vašu cieľovú skupinu. Rovnako dôležitý je výber miest na ich rozvoz. Letáky hodené do poštovej schránky mnohí vyhadzujú, ale tie v lekárni či v čakárni u lekára si často prečítajú nielen dôchodcovia.

autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

Keďže sa nachádzame v digitálnej dobe, letáky sa niekedy ako nástroj marketingu prehliadajú. Niektorí ich dokonca nespravodlivo označili za staromódne a neefektívne. To však vôbec nemusí byť pravda.

Pekne navrhnutý leták je vizuálne príťažlivý a obsahuje len toľko informácií, aby sa čitateľ necítil uveličený a rýchlo a ľahko zachytil pointu. 

Na druhej strane, prehrabávať sa medzi množstvom informácii online je niekedy časovo náročné, chaotické a vyčerpávajúce.

Letáky sa dajú využiť aj pri prednáškach a akciách. To, čo ste divákom povedali, na to môžu ľahko zabudnúť. Ale ak im po programe rozdáte letáky, dáte im tak možnosť vrátiť sa neskôr k podstatným bodom vašej prednášky.

Navyše je vysoká pravdepodobnosť, že akcie sa zúčastnili ľudia, ktorí sa o Vaše produkty alebo služby úprimne zaujímajú. U nich je väčšia šanca, že si Vaše prospekty doma v kľude prečítajú, než keby im boli nanútené na ulici (tie väčšinou končia v najbližšom koši). 

A nakoniec, ale nie naposledy, Vám pomáhajú osloviť aj tú časť obyvateľstva, ktorá nie je technicky zdatná a svet internetu je jej cudzí. 

Napriek tvrdeniu, že každý je dnes online, to nie je tak celkom pravda. Vždy musíte mať na mysli Vašu cieľovú skupinu. Rovnako dôležitý je výber miest na ich rozvoz

Letáky hodené do poštovej schránky mnohí vyhadzujú, ale tie v lekárni či v čakárni u lekára si často prečítajú nielen dôchodcovia.

autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

error: Obsah je chránený proti kopírovaniu