Letáky

Letáky

Keďže sa nachádzame v digitálnej dobe, letáky sa niekedy ako nástroj marketingu prehliadajú. Niektorí ich dokonca nespravodlivo označili za staromódne a neefektívne. Správne využívanie letákov však môže mať pre propagáciu Vašej firmy alebo produktov množstvo benefitov.

Pekne navrhnutý leták je vizuálne príťažlivý a obsahuje len toľko informácií, aby sa čitateľ necítil uveličený a rýchlo a ľahko zachytil pointu. Prehrabávať sa medzi množstvom informácii online je niekedy časovo náročné a vyčerpávajúce.

Letáky sa dajú využiť aj pri prednáškach a akciách. To, čo ste divákom povedali, na to môžu ľahko zabudnúť. Ale ak im po programe rozdáte letáky, dáte im tak možnosť vrátiť sa neskôr k podstatným bodom vašej prednášky.

Navyše je vysoká pravdepodobnosť, že akcie sa zúčastnili ľudia, ktorí sa o Vaše produkty alebo služby úprimne zaujímajú. U nich je väčšia šanca, že si leták doma v kľude prečítajú, než keby ste mali rozdávať letáky každému na ulici. Väčšina náhodných okoloidúcich ich len automaticky vyhodí do koša, tak ako každú inú vec, ktorá im bola nanútená. Nejde teda len o to, či letáky využívať, ale ako ich využívať.

A nakoniec, ale nie naposledy, Vám letáky pomáhajú osloviť aj tú časť obyvateľstva, ktorá nie je technicky zdatná a svet internetu je jej cudzí. Napriek tvrdeniu, že každý je dnes online, to nie je tak celkom pravda. Vždy musíte mať na mysli Vašu cieľovú skupinu. Rovnako dôležitý je výber miest na rozvoz letákov. Letáky hodené do poštovej schránky mnohí vyhadzujú, ale tie v lekárni či v čakárni u lekára si často prečítajú nielen dôchodcovia.

autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

error: Obsah je chránený proti kopírovaniu