Vizitky

Ako efektívne využiť vizitky aj počas koronavírusu

Mať poruke vizitky je znakom, že ste vždy pripravení. Umožňuje to zdieľať nielen základné kontaktné informácie, ale skrz samotný dizajn vizitky aj Vašu osobnosť a štýl.

Načo by však bola škatuľa plná vizitiek, ak na ne len sadá prach?

V časoch, keď nemôžete s ľuďmi komunikovať osobne, akým je napr. rok 2020, musíte byť kreatívni. Ak máte e-shop, môžete 1-2 vizitky prihodiť do balíčka k zákazníkovej objednávke. Nie každý si totiž vždy pamätá, z ktorých stránok si tovar objednal, i keď bol s tovarom spokojný. Newsletter v emaili často končí v spame. Vaša vizitka môže zákazníkovi uľahčiť najbližší nákup a umožní mu kontaktovať Vás i keď nie je, alebo zrovna nemôže byť, na počítači.

Ak Vaša firma posiela zákazníkovi katalóg alebo karty s kupónmi na zľavu, môžete zopár vizitiek priložiť i k nim.

Je pravda, že kontaktné informácie sú uverejnené na faktúrach, ale tie zákazníci často rýchlo vyhodia po zaplatení. Ale u vizitky, ktorá sa pohodlne zmestí do peňaženky, je väčšia pravdepodobnosť, že si ju nechajú alebo dajú niekomu, kto má o Vaše produkty záujem.

autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia

error: Obsah je chránený proti kopírovaniu