Mať poruke vizitky je znakom, že ste vždy pripravení. Umožňuje to zdieľať nielen základné kontaktné informácie, ale skrz samotný dizajn vizitky aj Vašu osobnosť a štýl.
Načo by však bola škatuľa plná vizitiek, ak na ne len sadá prach?
V časoch, keď nemôžete s ľuďmi komunikovať osobne, akým je napr. rok 2020, musíte byť kreatívni. Ak máte e-shop, môžete 1-2 vizitky prihodiť do balíčka k zákazníkovej objednávke. Nie každý si totiž vždy pamätá, z ktorých stránok si tovar objednal, i keď bol s tovarom spokojný. Newsletter v emaili často končí v spame. Vaša vizitka môže zákazníkovi uľahčiť najbližší nákup a umožní mu kontaktovať Vás i keď nie je, alebo zrovna nemôže byť, na počítači.
Ak Vaša firma posiela zákazníkovi katalóg alebo karty s kupónmi na zľavu, môžete zopár vizitiek priložiť i k nim.
Je pravda, že kontaktné informácie sú uverejnené na faktúrach, ale tie zákazníci často rýchlo vyhodia po zaplatení. Ale u vizitky, ktorá sa pohodlne zmestí do peňaženky, je väčšia pravdepodobnosť, že si ju nechajú alebo dajú niekomu, kto má o Vaše produkty záujem.
autorka textu a grafických návrhov: Miroslava Pavlinská
www.miragrafik.sk | webdizajn, grafika a fotografia