Keďže sa nachádzame v digitálnej dobe, letáky sa niekedy ako nástroj marketingu prehliadajú. Niektorí ich dokonca nespravodlivo označili za staromódne a neefektívne. To však vôbec nemusí byť pravda.
Pekne navrhnutý leták je vizuálne príťažlivý a obsahuje len toľko informácií, aby sa čitateľ necítil uveličený a rýchlo a ľahko zachytil pointu.
Na druhej strane, prehrabávať sa medzi množstvom informácii online je niekedy časovo náročné, chaotické a vyčerpávajúce.
Letáky sa dajú využiť aj pri prednáškach a akciách. To, čo ste divákom povedali, na to môžu ľahko zabudnúť. Ale ak im po programe rozdáte letáky, dáte im tak možnosť vrátiť sa neskôr k podstatným bodom vašej prednášky.
Furthermore, it´s very likely that the event was attended by people who are genuinely interested in your company. There is a higher chance that these people will take their time and read those printed flyers during the event or at home. This is often not the case with random people who were given a flyer on the street (a flyer like that will almost always end up in a nearest garbage bin).
A nakoniec, ale nie naposledy, Vám pomáhajú osloviť aj tú časť obyvateľstva, ktorá nie je technicky zdatná a svet internetu je jej cudzí.
Napriek tvrdeniu, že každý je dnes online, to nie je tak celkom pravda. Vždy musíte mať na mysli Vašu cieľovú skupinu. Rovnako dôležitý je Choosing the right location to give away flyers is equally important..
Letáky hodené do poštovej schránky mnohí vyhadzujú, ale tie v lekárni či v čakárni u lekára si často prečítajú nielen dôchodcovia.