To by mohla byť do veľkej miery pravda práve pre Váš blog či business. Ľudia reagujú citlivo na stimuláciu vizuálnych zmyslov.
Spisovatelia potrebujú veľa slov a metafor, aby opísali abstraktný pocit a vyjadrili pointu.
Grafika, fotografia alebo kresba majú tú výhodu, že ich myšlienka je často jasná už na prvý pohľad. Dokážu vysvetliť veci oveľa rýchlejšie než naratívny text.
Poskytujú estetický zážitok a zvyšujú šancu, že sa informácia uloží do dlhodobej pamäte.
Dôkazom môže byť napríklad to, že si dokážeme zapamätať značku jediným letmým pohľadom na jej vizuálne stvárnenie. Nike, absolútna ikona v športovej móde, je svetoznáma nielen vďaka oblečeniu, ale aj jednoduchému a pritom nezabudnuteľnému logu.
Výhoda profesionálnej grafiky spočíva v sile presvedčivosti. Ak si má zákazník pohotovo vybrať medzi dvoma produktmi, rozhoduje sa podvedome, na základe impulzu.
Dôležitú úlohu v tomto prípade zohráva i vzhľad balenia. Samozrejme, že kvalita samotného produktu je taktiež dôležitá, ale o tej neviete, kým ten obal neotvoríte.
Na prvom dojme naozaj záleží.