To by mohla byť do veľkej miery pravda práve pre Váš blog či business. Ľudia reagujú citlivo na stimuláciu vizuálnych zmyslov.
Spisovatelia potrebujú veľa slov a metafor, aby opísali abstraktný pocit a vyjadrili pointu.
Grafika, fotografia alebo kresba majú tú výhodu, že ich myšlienka je často jasná už na prvý pohľad. Dokážu vysvetliť veci oveľa rýchlejšie než naratívny text.
Poskytujú estetický zážitok a zvyšujú šancu, že sa informácia uloží do dlhodobej pamäte.
We can prove this by a fact, that we remember a brand by simply looking at its visuals. Nike, an absolute icon in sports fashion, is world renown not only thanks to its clothing line, but also because of its simple, unique and easy to remember logo.
Výhoda profesionálnej grafiky spočíva v sile presvedčivosti. Ak si má zákazník pohotovo vybrať medzi dvoma produktmi, rozhoduje sa podvedome, na základe impulzu.
Dôležitú úlohu v tomto prípade zohráva i vzhľad balenia. Samozrejme, že kvalita samotného produktu je taktiež dôležitá, ale o tej neviete, kým ten obal neotvoríte.
Na prvom dojme naozaj záleží.